Monday, June 18, 2007

That's it?

What? That's it?
Enkel Sylvie die me op mijn andere blog te hulp is geschoten met enkele zeer uiteenlopende links.
Ofwel denk ik negatief, en leest niemand deze blog. Of wil niemand zijn toffe site-ideeën met me (ons) delen. Ofwel is deze blog nog niet bekend genoeg.
Ofwel, en das dan het goeie nieuws, ben ik niet de enige internerd die ronddwaalt (allez, of net niet)- op het net...

Gaan we nog eens proberen? Allez, ik geef jullie al wat linkjes cadeau omdat ik het niet kan laten die die ik wel ken, door te spelen.

Als je leren sloefkes wil kopen voor de kleine, en er minder geld voor wil geven, kijk dan hier eens.

Als je rap een woordje moet vertaald krijgen, uit een of andere taal, bekijk dan zeker deze site.

Wil je ons eigen landje toeristisch ontdekken, surf dan zeker hier eens langs voor tips.

Allez, en nu is 't aan jullie!!

5 comments:

Sabine said...

Ik kan veel immo en jobsites doorgeven...moette die ook hebben??

Emma en Mona said...

Ik ken geen toffe sites!

Anonymous said...

http://www.sopres.be/website/n/3/4/1/000.asp

om je naam eens in kaart te brengen of de historiek van je voornaam te kennen...

Anonymous said...

Hey cindy,
wil je me eens leren hoe je een link zet in de boodschap die je post. Kan soms handig zijn.
Thx
Sylvie

Anonymous said...

http://www.babyteentjeslezen.nl/